Wednesday, April 20, 2011

Onsdagshyllning

Idag är det onsdag och det är också dagen då jag ska iväg på inspelning. Min bästis ska vara paneldeltagare i (till att börja med) en pilot för SVT. Jag är övertygad om att hon kommer göra succé och att programmet kommer bli detsamma.

Det är såklart en mycket stolt dag idag! Jag kommer gå runt och sträcka på mig och skryta brett och vitt och vara odräglig som vanligt. Och på grund av det här blir dagens låt en gåva till Helena.



Gimme shelter är såklart en Rolling Stones låt från början. Här har ni den i en version av Paul Brady & the Forest Rangers, som också förekommer i serien Sons of anarchy. Helena och jag bråkar alltid om vem som ska få Jax (huvudkaraktären) och har gjort det till en tradition att ge bort honom till varandra när det behövs.

Med det sagt Helena, du får Jax idag.

No comments: